Müzik Çalar

23 Haziran 2018 Cumartesi

Ben, Bana, Benim

Ben, bana düşen kısmı tamamladım ve yola koyuldum.
Evimi ve ailemi geride bıraktım.
Bana düşen kısmı tamamladım.
Çünkü bir birey ne demek onu öğrendim.
Aileden biri olmayı kavradım ve çocukluğun bütün büyülerini ezberledim.
Okudum, ders çalıştım ve farklı farklı işlerde çalıştım.
Ben, benim payıma düşen kısmı tamamladım.
Eğer tamamlamamış olsaydım dostluk ne demek bilemezdim.
Arkadaşlıklar kurdum.
Yardım ettim, yardım eli uzattılar.
Sözlerimi dinlemeyi ihmal etmediler ve tersine ben de onların sözlerini dinledim.
Ben, bana bırakılan cümleyi noktaladım.
Bu nedenden dolayı sevdim.
Sevdim ve ayrıldım.
Noktaladım.
Noktalarken tüm vücudumu iğneledim.
Akıttım kirli kanı ve serpildim.
Büyüdüm ve çiçek açtım.
Geçmiş hayatın tüm çiçeklerini döktüm.
Kuruttum ancak koklamadım.
Ben, bana düşen kısmı tamamladım.
Yola koyuldum ve adam oldum.
Oldum, ilk bozuldum; sonra da korktum.
Ancak ben tamamladım ve geride bıraktım bütün olanları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder